کرج ما

راهنمای ثبت آگهی در کرج چی

آموزش

۲۶ اسف ۱۴۰۱ 297 بازدید
کرج ما
راهنمای ثبت آگهی در کرج چی

راهنمای ثبت آگهی در کرج چی

بدون حرف اضافه میریم سر اصل مطلب:

  1. کلیک روی ثبت آگهی رایگان در سایت ثبت آگهی رایگان یا ثبت آگهی در اپلیکیشن کرج چی
  2. در صورتیکه در سایت ثبت نام نکرده اید بطور خودکار به صفحه ای هدایت می شوید که میبایست شماره خود را وارد کرده، سپس کد تاییدی که به شما پیامک شده را در کادر مربوطه قرار دهید که پس از تایید وارد حساب خود خواهید شد.
  3. حالا برای ثبت آگهی رایگان در سایت روی ثبت آگهی رایگان یا در اپلیکیشن روی ثبت آگهیبزنید و استان البرز را انتخاب کرده و ادامه دهید.
  4. در حال حاضر در کرج چی 2 دسته بندی اصلی “کسب و کار” و “اماکن شهری” وجود دارد. شما تنها مجاز به انتخاب دسته بندی “کسب و کار” می باشید.
  5. از بین دسته بندی های زیر مجموعه کسب و کار موضوع شغل و کسب و کار خود را انتخاب کنید.
  6. دقت کنید تنها آگهی مشاغلی که مکان فیزیکی (دفتر، مغازه، شرکت و …) دارند تایید می شوند.
  7. پس از انتخاب دسته بندی مناسب موضوع شغلتان، میبایست تمام موارد خواسته شده را بطور کامل و درست بنویسید و آدرس خود را بصورت دقیق بر روی نقشه ثبت کنید.
  8. برای عنوان آگهی خود از عنوان کوتاه که موضوع کسب و کار شما را می رساند همراه با نام کسب و کارتان ذکر کنید. ( برای مثال: دفتر فنی پیام)
  9. برای تاثیر بیشتر و سریعتر ثبت شدن آگهی شما در گوگل بهتر است متن آگهی خود را بصورت مفصل و با جزییات زیاد بنویسید.
  10. برای آگهی خود عکس های مرتبط و مناسب و با کیفیت خوب قرار دهید. عکسهایی که آدرس و شماره و لینک روی آنها درج شده است باعث تایید نشدن آگهی شما خواهد شد.
  11. قراردادن لینک سایت و یا شبکه های اجتماعی فقط در صورتی انجام میگیرد که آگهی خود ارتقا داده و پس از پرداخت مبلغ به آگهی ویژه تبدیل کرده باشید. در این صورت آگهی شما به مدت 30 روز ویژه خواهد شد و در این مدت از امکانات آن می توانید استفاده کنید.
  12. در آخر با انجام مراحل مربوط به ثبت آگهی، روی ثبت نهایی آگهی بزنید تا آگهی برای تایید به سمت کرج چی ارسال شود.
  13. بعد از ثبت آگهی پیام “آگهی شما با موقیت ثبت شد” نمایش داده میشود. همینطور در این صفحه می توانید در صورت تمایل آگهی خود را ارتقا دهید.
  14. توجه داشته باشید آگهی شما بدون تاریخ انقضا در سایت ثبت می شود و برای همیشه در بانک اطلاعات مشاغل کرج چی ماندگار است. لطفا درصورت تغییر محل و جزییات آگهی، اطلاعات آگهی خود را به روز کرده یا درصورت تغییر شغل آگهی خود را حذف کنید تا از سردرگمی کاربران و مشتریان خود جلوگیری شود.
  15. برای ویرایش و یا ارتقای آگهی خود می توانید از بخش “تنظیمات من” در اپلیکیشن و همچنین بخش “خوش آمدید” در سایت به قسمت “آگهی های من” بروید.
  16. درصورتیکه آگهی شما توسط سایت کرج چی قرارداده شده است، پس از وارد شدن به حسابتان در سایت با شماره همراه خود، برای ویرایش و تکمیل اطلاعات کاربری از جمله قراردادن عکس پروفایل اصلاح ایمیل و یا اسم و فامیل به قسمت اطلاعات کاربری مراجعه بفرمایید.

درنظر داشته باشید برای ارتقای آگهی های خود و رسیدن نتیجه بهتر می توانید بصورت مستقیم از امکان نردبان کردن آگهی و ویژه کردن آگهی استفاده کنید. همینطور می توانید برای استفاده از امکانات تبلیغاتی دیگر سایت از جمله بنر های تبلیغاتی در سایت و اپلیکیشن، استوری کردن آگهی در اپلیکیشن و سایت، رپورتاژ، ارسال نوتیفیکیشن تبلیغات آگهی شما به کاربران، ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی و …از طریق شماره پشتیبانی در سایت و اپلیکیشن بصورت تماس یا ارسال پیام در شبکه های اجتماعی و یا پر کردن فرم تماس در صفحه تماس با کرج چی با ما در ارتباط باشید.

راهنمای درخواست مالکیت آگهی

درصورتیکه آگهی شما توسط سایت کرج چی قرارداده شده است ولی شماره موبایل شما ثبت نشده باشد، نمیتوانید با ورود از طریق شماره موبایل خود، آگهی خود را اصلاح کنید. همچنین قرار دادن آگهی جدید برای آن کسب و کار نیز غیر ممکن می باشد. برای حل این مشکل باید روی “گزارش مشکل آگهی” گزارش مشکل آگهی در همان صفحه آگهی خود بزنید و در پنجره باز شده بعد از انتخاب کردن دلیل گزارش روی دلایل دیگر زده و درخواست مالکیت آگهی خود را بنویسید. سایت کرج چی در اولین فرصت با شما تماس خواهد گرفت و با تماس از طریق شماره تلفن ثابت ثبت شده در آگهی، شماره موبایل شما برای آگهی شما ثبت می شود و پس از آن میتوانید آگهی خود را بصورت مستقیم مدیریت کنید.

در پایان لطفا به این نکته توجه داشته باشید که هر نوع متن و یا عکس و آگهی قابل ثبت در سایت کرج چی نمی باشد. پس حتما قوانین و شرایط ثبت آگهی و استفاده از سایت و اپلیکیشن کرج چی را بصورت دوره ای مطالعه کنید تا از آخرین شرایط ثبت آگهی در کرج چی مطلع شوید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ع. س
    ع. س فروردین ۲۱, ۱۴۰۲ پاسخ

    با سلام و آرزوی بهترین ها
    فوق العاده است ، امیدوارم کسب وکار همه کاسبان پر رونق و پر روزی گردد

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رایگان کسب و کارت رو در کرج چی آگهی کن
دانلود اپلیکیشن کرج چی