کرج ما
کرج ما
فروشگاه زنجیره ای دارکوب شعبه کیانمهر

توضیحات آگهی

فروشگاه زنجیره ای دارکوب

بنر ثبت آگهی در کرج چی

دیدگاه خود را بیان کنید

1 دیدگاه برای فروشگاه زنجیره ای دارکوب شعبه کیانمهر

  1. هرمز رومیانی

    سلام،
    ۱- برای اولین بار در ۲مرداد۱۴۰۲، از دارکوب خرید کردیم. ساکن خیابان امیر کبیرمهر شهر هستیم و به فروشگاه امیران نزدیک تریم. ولی هوای گرم ونامطبوع امیران، مگس فراوان (حتی مشاهده مگس مرده در بسته بندی قلم) ، عرضه خشکبار و ادویه جات ومیوه های خشک شده نظیر آلوچه و قیسی ، بصورت روباز و در معرض گردوغبار و پشه ریزه سیاه و مگس، رفتار غیر حرفه ای تعدادی از فرو شندگان بعلاوه سر و صدای آزار دهنده چند تن از کارکنان مرد مسئول صندوق ها ، ریخت و پاش و بی نظمی در آرایش غرفه ها و سطح فروشگاه، ظاهر غیر بهداشتی بسیاری از کارکنان مرد و حتی جانشین مدیر فروشگاه، از جمله عوامل بیزاری از خرید از این فروشگاه و روی آوردن به دارکوب بود.
    ۲- فروشگاه دارکوب تمیزبود و رفتار کارکنان حرفه ای تر و مهربانانه بود ،متاسفانه، هوای گرم ، نبود برخی از کالاهای اساسی نظیر گوشت، شیر های بدون لاکتوز، کره و دوغ و بسیاری ازمحصولات شرکتهای ممتاز( ودر عوض عرضه فراوان محصولات نامرغوب کاله) ، عرضه همراه نسکافه ( coffee mate ) بصورت فله و بدون تاریخ ! وبعلاوه ، عرضه خشکبار و ادویه جات ومیوه های خشک شده نظیر آلوچه و قیسی ، بصورت روباز و در معرض گردوغبار و پشه ریزه سیاه و مگس ، باز هم عین امیران، نبود نوشابه خنک خانواده در یخچالها، فونت بسیار ریز لیبل ها در باره قیمت و مشخصات کالاها و نصب بعضی از آنها در جاهایی نامناسب (حتی غیر قابل مشاهده).
    ۳- به این ترتیب، ضرورت جذب ومیدان دادن به مدیران و نیروی انسانی حرفه ای وماهر و از طرف دیگر نظارت وبازرسی سیستماتیک وزارت بهداشت و شهرداری، کاملآ به چشم میخورد وفقط نیروهای کار بلد هستند که رضایت مشتریان را فراهم میکنند.
    هرمز رومیانی

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رایگان کسب و کارت رو در کرج چی آگهی کن
دانلود اپلیکیشن کرج چی